Spôsob výkonu správy

Naša spoločnosť poskytuje komplexné služby správy bytových domov a polyfunkčných objektov.

Princípy, ktorými sa riadime pri výkone správy

Komunikácia s klientom
Na komunikáciu s klientom používame:

osobný kontakt počas úradných hodín a obhliadok bytových domov
elektronickú komunikáciu e-mailom
telefonickú komunikáciu
inú písomnú komunikáciu

Transparentnosť a dôvera

Chceme, aby nám náš klient dôveroval, preto mu poskytujeme všetky dôležité a aktuálne informácie o hospodárení domu, jeho účtoch aj v pohodlí jeho domova prostredníctvom internetu „EasyDom“ (klientská zóna), ale aj na požiadanie inou formou. Sme radi, ak si dodávateľov na tovary a služby vyberajú vlastníci a rešpektujeme ich výber. Rešpektujeme názory a rozhodnutia vlastníkov.

Chránime vaše záujmy

Pri zastupovaní klientov pred verejnou správou, dodávateľmi vždy zastupujeme záujmy vlastníkov.

Pri hospodárení s vašimi finančnými prostriedkami hľadáme vždy najefektívnejšie a hospodárne riešenie. 

Záleží nám na vás
Iniciatívne predkladáme vlastníkom návrhy na zlepšenie, zefektívnenie a skvalitnenie ich bývania.

Aktuality

Elektronizácia poskytovaných služieb

Vážení vlastníci, ponúkame Vám (pokiaľ ešte nemáte) elektronizáciu našich služieb. Elektronizáciou chceme dosiahnuť vyšší stupeň transparentnosti a komfortu poskytovaných služieb pre našich klientov.

Úver z ŠFRB

Vážení vlastníci, dovoľujeme si vás informovať o možnosti získania výhodného úveru zo Štátneho fondu rozvoja bývania na obnovu bytového domu v prospech znižovania energetickej náročnosti budov.